dagens fail

Idag håvade jag in vuxenpoäng, igen.
Jag satte klockan en halvtimma tidigare för att hinna gå en promenad innan frukost.
Eller ja, halta...
Hela vägen gick jag och längtade efter att få dricka dagens första mugg te.
väl hemma kokade jag tevatten och gröt, klädde på mig, åt, packa grejer, panikkollade eniro.se eftersom jag inte visste vart jag skulle jobba nånstans, letade efter grejer och for till slut iväg. Skulle tanka också...
Jag snurrade runt typ 5 varv inne på Preemmacken innan jag åkte till Jet istället. Det gick inte så bra för mig och gubbarna tittade lite konstigt på den dumma bruden...
Jaja, till slut var jag på plats och det gick bra och jag for hem igen för att göra lunch innan nästa jobb.
Hela tiden gnagde en känsla av att jag hade missat nåt.
Och jo-odå. Där stod den, på bänken, när jag kom hem. En mugg med iskallt (nåja, rumstempererat) te...
Suck...

Trackback
Follow on Bloglovin