salong Wictoria Carlsson

Ja, jag saknar att ha långt hår, som tusan! Men det var så äckligt slitet så det var inte så mycket att välja på.
Och den nya färgen syns ju rätt kasst i rådande ljusförhållanden.

 

Nåja. Vid cirkus sju ikväll hade jag vart och jobbat, vart och handlat mat och packat in den samme, la mig på sängen för att... "sträcka på ryggen lite", och tvärsomnade.

Vaknade igen ungefär tio.
Jaha... Uppesittarkväll då kanske.

Och helt utan något alls att säga.

För närvarande.

Mest klurar jag på var ord kommer ifrån, vad uttryck från början egentligen betyder, och försöker komma på bra ord som jag saknar.
Varför kan man exempelvis säga varför och därför men inte härför?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin