tis

Också idag fick jag pallra mig upp på tok för tidigt, om än en helt timma senare än igår. Nåja, jag råkade trycka på snooze ett par gånger också. Och sedan har det gått i ett. Jag har pers.ass.at, vart på hälsokliniken, gjort ett musikjobb, levererat en bil och varit på en sångövning och åkt en massa buss. Sådana dagar njuter jag av, när de sammanfaller med dagsljus.
Så här års är de en smärta i stjärten.
Jag blir så oinspirerad och ledsen av kraven och stressen, som han sa, Lasse.
Men det är så. Mörkret och kylan och alla måsten tär på mig.
Det är 15 dagar kvar.
Sedan är det julafton.
Och sedan är det sommar. En vecka.

Idag var jag bra sugen på att byta bil. Som serverad på silverfat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin