nyttiga november?

Jag äter frukt och intalar mig själv att jag är nyttig. Idag rastade jag löpskorna. Och, hör och häpna, idag var det konditionen som tröt, inte foten. (Det säger kanske inte så mycket egentligen =P)

Idag installerade jag Voddler. Jag tyckte det lät som en sjukt bra grej. Men det funkar typ inte. Jag vet inte om det är min dator, min uppkoppling eller voddler itself som det är fel på, men inte tusan är det meningen att skiten ska buffra sisådär 15 sekunder, spela upp 2-3 sekunder och sen buffra igen?!

Jag fattar inte det här med bhstorlekar.
Idag var jag och skulle köpa en bh, plockade med mig 5 stycken i olika storlekar in i provrummet, eftersom jag inte fattar vilken storlek jag har. Till slut så gick jag från affärn med en bh i med b-kupa, eftersom samma modell med d-kupa och bara 5 centimeter mindre i "omkrets" var på tok för liten.
I min förvirring tog jag med mig en liten broschyr om hur man mäter storleken hem och tog fram måttbandet. Turns out att jag inte har någora bröst, höll jag på att säga, jag menar, jag är tydligen vanskapt. "Min" storlek finns inte ens...   Ja, jag fattar inte det här med bhstorlekar.

Hmm.. Ja, nä, jag vet inte. Dags att sova, tror jag.
God natt.

Kommentarer
Emma säger:

Ett tips: gå in i en renodlad underklädesaffär (finns två på väster som är bra), se till att få hjälp att hitta din storlek. Men handla inte där för alla deras behåar är snordyra...

2009-11-04 | 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin