ordbajs

Man kunde ju tro att a solid twelve hours of nattsömn skulle göra under för energinivån, men ack nej.
Jag är helt slut, helt borta...
Jag har knappt fått i mig nån mat idag, har ingen som helst matlust. Fast ja, på ledarsamligen efter scout gled både en och två tuggor pizza ner, det går inte att förneka.
Tre jobb har jag iallafall lyckats göra idag, om än inte alldeles helhjärtat. Det gör ont att spela piano med en besprutad arm, och det är tyngre än vanligt att kånka runt på keyboard med stativ, förstärkare och en bag med tjocka texthäften.
Igår anmälde jag mig sjuk och ställde in musikjobbet, genomförde dock assistentjobbet. Ja... sen sov jag...


Idag fördriver jag tiden med att titta på Hål i väggen och Mythbusters.
Dricker (grönt) te och handarbetar.

En sak jag måste få sagd.
Jag har fortfarande inga bra argument för att ta vaccinsprutan. Eller jo.. Det finns det ju så klart, men inga som känns motiverande, egentligen.
Ändå har jag tagit den. Motvilligt, inte bara för att jag tycker illa om nålar utan också för att jag inte ville ta vaccinet. Men ja... 
Med 10 gruppboenden och dagcenter för förståndshandikappade per vecka på schemat så änner jag att... Ja, jag vet inte... Jag vill inte bli förbjuden att jobba av rädsla för smitta.
Men jag kan ju smitta dem med nåt annat istället kanske...

Och så har jag ätit massa godis idag också.
So much for det målet....

Och så vill jag ha fler kommentarer.
Kom igen, gör som jag säger; kommentera.
Tack och god natt.

Kommentarer
Hemliga mannen säger:

mythbusters alltså, det är fina grejer :) nörderi på hög nivå

2009-11-19 | 23:52:22
maja säger:

oh yes, jag tycker mycket om att bejaka nörden i mig.

2009-11-20 | 13:05:42
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
MJ-the king of pop säger:

vilket dagcenter i jkpg jobbar du på? :)

2010-11-29 | 18:16:36
Bloggadress: http://thekiingofpop.blogg.se/
maja säger:

jag är runt på lite olika. linden, ängen, karl och pärlan. hurså?

2010-11-29 | 21:10:24
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin