dagens sammanfattning

Idag har jag mest bara varit äckligt trött och jobbat lite för mycket. Ja, jo, jag vet att 3 timmars jobb är rätt soft egentligen, men att sjunga 3 timmar är ganska påfrestande.
Nåja, sen planerade jag och pastorn söndagens temagudstjänst. Den kommer bli bra tror jag. Vi ska spela ett drama, jag och pastor Stigemyr. Det blir fint.

Och så har dagen ägnats åt att diskutera vacination också. Igen. Att vi fortfarande håller på?!...
Ja, det har väl bara börjat, egentligen.

Ikväll har jag diskat massor och druckit te och sett lite för mycket SATC och påbörjat en höstrensning.
Med ojämna mellanrum får jag lätt panik av att ha saker och behöver göra mig av med några av dem.
Typ papper jag aldrig kommer gå tillbaka och läsa eller örhängen jag inte har använt sen veckan jag köpte dem.
Och att ge saker som inte har någon plats en dito. (Kan man säga så?)

Jag lyssnar på LOK och borde sova.

Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin