dagens väder

Idag orkar jag inte ens blogga.
När jag vaknade låg det snö överallt och ännu mer dalade från skyn.
När jag skulle ut med den sommardäckade bilen insåg jag att jag inte hade något att skrapa rutorna med och att ett par centimeter kramsnö inte går att vinderutetorka bort, så jag fick borsta bort snön med mina bara händer, för ja, i morgonstressen fick jag inte med mig några vantar.
Och ja, jag tycker illa om att köra på 90väg i snöslask med sommardäck och minimal sikt genom en immig vindruta. Att jag dessutom fick sitta o en kall bil i ett kallt parkeringshus och vänta på min kollega i typ 20 minuter och sen sjunga i 90 minuter i sträck gjorde varken min hals eller mitt humör bättre.
Och att min plugg som gör om minitele till vanligt tele mystiskt försvann på förmiddagen gjorde inte eftermiddagshumöret bättre heller.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin