dagens tacksamhet

Idag sjöng jag och kören i kyrkan på Öxnehaga. Det är en spännande kyrka och en spännande församling. Evangelietexten idag lästes på svenska först och sedan på arabiska. Bara en sån sak.
Tacksägelsedagen, en bra dag.

Ja-a, jag hade tänkt ut massa bra saker jag skulle blogga om idag, men det kommer inte riktigt ur mig.
Jag känner mig på samma gång väldigt tillfreds och nöjd och mysig som lite misspepp och oinspirerad.
All inspiration från museet rann av mig.
Jag är så sugen på att handarbeta men kommer inte på vad för nåt jag ska göra. På museet var det mest konstföremål, jag har lite svårt för sånt. Bruksföremål är mer min melodi.
Nu känner jag mig på nåt vis mest tom...

Har du inspiration åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin