Att ta sig i kragen.

Oj, shit vad jag lurade tuppen, haha!
Nåväl. Nu är jag vaken och har hunnit göra ett och annat. Styrt lite inför helgens westcoastwedding. Ätit matrester, härliga tider.
Ja, sen gjorde jag ett besök på Salong Wictoria Carlsson. Nu har jag lite mindre och något mörkare hår. Åtminstone mindre utväxt.
Medan hårfärgen brände min skalp passade jag på att spika lite i hallväggen.

Det här är bara början, 10 ramar till ska upp, men det tar vi imorn. Eller nåt.

Lite snett och vint, det är charmen.

En close-up, so far, så att säga.

Dalahäst, Pellefant, Oskarshamns maskros, nyfödd brorson, kökshandduk, prinsesskrona i prinsessfärg, pistolpose från Blankebacka, kloka ord om vågen, utsikt från ÖG. 12, närbild på vägskylt samt ett handfatsstilleben från samma ÖG aka. Östergården, Sjövik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin