dagens blaj.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Jag har mått illa och vart skityr i ett par dar... Inte alls haft nån lust till kreativitet...
Idag for jag till en vän för "pizza och film", det blev sallad och youtube. Men det var fint. Riktigt fint.

Igår blev jag snudd på utskälld för att jag inte sökte till körslaget.
"Du skulle ju bli Jönköpings röst ju!..  Hmm, vi måste anmäla dig till Idol nästa gång"
Ungefär så. Jag tycker om att få komplimanger.

Igår tog jag en sväng på Bondens Torghandel och köpte lite obesprutade godsaker. Typiskt bra.
Och så tänkte jag att jag skulle kosta på mig en ordentlig jacka, för en gångs skull, jag som oftast bara tar på mig en extra tröja och alltid fryser.
Men inte sköen lägger jag över tusen spänn på en jacka som inte ens är snygg!! Oh nej, oh nej. Icke.
Jag köpte en svart kjol och två tjocka strumbyxor istället, ett par grå och ett par grå/svartrandiga.




Dessa ramar har jag målat (ju) och nu har de fått bilder i sig, allt från Pellefant till Dalahäst, från klottrad vägskylt till brittisk panikdämpare från informationsdepartementet. Härligheten ska upp på nån vägg nånstans, sen kommer det nog bilder, tror jag.
Den som väntar på något gott.....

Godnatt.
Ge mig en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin