dagens outfit!!

Jo, jag tänkte på det, det blir sällan bilder på mig här, och det är ju faktiskt en blogg om mig.
Och när det väl blir bilder på mig är det oftast gamla bilder.
Så jag tänkte ge er en sån däringa "dagens outfit"


Visst ser jag drömmande ut?... NOT...

 

Fast allt jag har på mig är så pass gammalt att det med största sannolikhet har utgått ur butikernas sortiment och då tycker jag att jag gott kan hoppa över att göra en massa gratis reklam.
Allt utom strumpbyxorna som jag köpte på maxi igår och lyckades ha sönder när jag tog denna bilden...

 

Nåja. Idag har jag jobbat lite, och när jag körde mellan jobben satt jag i en bilkö i ca 20 minuter. Ni vet, krypkörning - draglägeskörning deluxe.

Jag funderade på varför det var så skakigt i bilen min. Tänkte att det var för att jag har tankat 95 oktan istället för 98... Efter säkert 20 starter från stillastående tittade jag ner på växelspaken... Jag hade i tvåan...

Bra där!

 

Jag är helt matt. Orkade knappt stå upp när jag diskade för en stund sedan...

Och jag har ont i magen som tusan...

Fattar inte vad det är med mig....

Suck... Nu ska jag sörpla i mig varm soppa och bara vila. Sen ska jag sova.

Godnatt.


Trackback
Follow on Bloglovin