så går hela veckan, alla dagar och år...

Åh... Idag är jag trött.
Och har inte fått många knop gjorda.
Nattens skönhetssömn blev störd av hemsnubblande nattsuddare efter stägning.
Men det var en bra dag, en dag med Patrik.
Jag fick vara smakråd för inköp av mobiltelefon, en riktig värsting, och passade själv på att köpa en råsaftscentrifug.
Härliga tider :P
En fin kväll i kyrkan efter det. Många härliga skratt, och djupa frågor.

Jag fick, förresten det mest perfekta vykortet i veckan, från min bror i Skottland.
"Salt & vinäger chips smakar ungefär som de brukar. Chips & cheese med vitlöksmajonäs fyller magen på ett bekvämt sätt och hostelet vi bor på håller ungefär samma standard som the young ones lägenhet. / storebror"
Snudd på poesi.

Gultörneklädda kullar

Afternoontea

Salta vindar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin