jag som hade tänkt...

Jag som hade tänkt berätta för er om gårdagen som blandannat innehöll kroki på AnnaMagnolias möhippa.
Och om dagens städambition som blandannat innehöll knäskurning av mina golv, skurande av ett stycke mycket ostädad golvbrunn och en mängd döda flugor.
Jag hade också tänkt att berätta att min tvättkorg är fullständigt översvämmad och att tvättstugan bara är upptagen, upptagen, upptagen. Det är över en månad sen jag tvättade sist...

Men istället skar jag mig i fingret och nu, snart 2½ timmar senare har det fortfarande inte slutat blöda...
Nyss släppte jag lite på tryckförbandet eftersom jag 1. trodde att det hade slutet blöda och 2. inte hade någon känsel alls i fingertoppen och 3. det brukar vara bra att lufta ett sår, tror jag.
Men ack, det började blöda ganska snabbt igen.
Fast nu är det bara så det sipprar fram, för en timme sedan rann det fortfarande blod ur mig.

Jahaja... Och jag som behöver tvätta håret också...

Trackback
Follow on Bloglovin