jahaja...

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig det här...
Men mat blev det iallafall, och matlåda.
Det är bra.
Och en skön dusch och nagelklipp, roomservice, grönt te, filt och stickning.
Fina grejer.
I ugnen ligger några tomater och gosar, i kylen står början på en marinad.
Tanken var att det skulle bli müsli och påbörjad äppelsaft också, men det får bli en annan dag.


Den rosa skönheten ska möbleras in i sitt hörn
Tomaterna ligger och gosar i bastun/ugnen
Och under mitt välbelamrade soffbord ligger 21 ramar och väntar.

Nu har jag skickat lite mail och tagit reda på massa bra fakta som jag behöver ha.
I helgen måste jag nog färga håret, frågan är - vilken färg?!
Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin