dagens fönsterbild

 

Jag har, som sagt, aldrig utgivit mig för att vara någon fotograf, men den här bilden tar ju priset alltså.

Priset för "årets fulaste bild".

Nåja, jag plågar er med den ändå, för den symboliserar så mycket som är vackert, för let me tell you, det är vår!!!

Jag har fönstret öppet i flera timmar och släpper in våren, luften och fågelsången - utan att frysa!!!

Nedanför fönstret står min cykel, den ljög jag om igår. Jag påstod nämligen att jag hade plockat fram den, men sanning är att den har stått där hela vintern, sanning är också att jag tog årets första cykeltur igår, till och från jobbet. Helt fantastiskt, underbart skönt, förutom för benen, rumpan, händerna, handlederna och öronen.

Men det var det värt.

Kedjan hoppade av, men den smällde jag dit igen, och idag hade jag ut verktygslådan och skruvade lite på´n.

 

Hurra för våren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin