dagens te

 

Som sig bör sitter jag vid datorn med en mugg te. Och ja, det är min favoritmugg och ja! det händer att jag diskar den.

Efter ytterligare en natt med så där obehagligt drömmande som gör att jag inte kan kliva upp på en bra stund när jag vaknat, för den där klumpen i magen, så kravlade jag iallafall upp ur sängen. Och valde att fokusera på att jag åtminstone hade smyghånglat med två karlar med fina höftben i drömmarna, fast inte samtidigt... nej...

 

Ja, jag petade i mig lite frukost och for sen till badhuset.

60 +- 1 minuter och två kilometer senare haltade jag upp till bastun. Jag fattar inte varför jag alltid får fjädrans ont i vänster knä när jag simmar, men aldrig av någon annan aktivitet. Nejnej, det är inte det att jag är missnöjd, jag tackar och tar emot friheten från värken vid alla andra tillfällen, men lite mystiskt är det ändå.

 

Ja, en helt okej förmiddag, det må jag säga.
Som gjord för att sitta här och sörpla te och klicka runt på en massa bloggar och annat tjafs.

Vad är dina planer med den här dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin