ränderna går aldrig ur



Jag och den gode Jonte knep en lunch på ett café igår. Ett sånt därnt café som man typ inte blir insläppt på om man inte är tillräckligt snygg... Jag gillar det inte egentligen, gillar inte stämningen, så typiskt jönköpingskt, men de har god enchilada och det låg nära.
Nåja, ett ganska litet café som sagt, och vi var fem unga damer i 20-25års åldern som hade smalrandiga svartvita tröjor. Två hade en kofta att dra på, tackochlov.

Varför ska aldra andra ha lika bra smak som jag?

Jag pepper mig med sväng som tusan!

Kommentarer
marie säger:

svar: Nä fy, vad hemskt! Tur att de där glasögonbågarna är galet snygga iallafall! (ja, som en liten tröst eller så)

2010-04-15 | 14:44:19
Bloggadress: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin