tröttma

Jag förstår inte vart all trötthet kommer ifrån...
Jag har sovit 8-10 timmar per natt senaste tiden men är ändå helt slut framåt kvällskvisten.
Inte bara trött utan verkligen sömnig.
Nätterna är ändå, konstigt nog fylda av mystiska drömmar. Inte mardrömmar per say, men så där så man vaknar med en klump i magen. Jag brukar sova väldigt drömlöst när jag har sånahär tröttmaperioder.
Och de brukar inte infalla på våren, snarare i oktober-november och sen i januari och nån liten släng i februari.
Hm, ja, jag känner väl inte mig själv så bra som jag tror att jag gör kanske.

Jag vet iallafall vad som typ hjälper. Att sova.
So I will do that now.

God natt.

Kommentarer
Lova säger:

I hear you!

Jag är precis likadan. vad är det som händer?

2010-04-20 | 11:52:45
maja säger:

är det regeringens fel? visst borde vi väl få skylla på den?

2010-04-20 | 12:08:41
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin