åh <3

Ikväll har jag miljösvinat.
Jag tog bilen hem till mamma och pappa i grannstan, sen tog vi deras bil och for ända till Lekeryd för att köpa glass. Ajajaj. Men va tusan, det är tradition, och de är faktiskt kända för sin glass.... Ja...

Den var god, och efteråt lurade jag i mamma i sjön, och så manade min stolthet på mig att följa efter. Det var rätt kallt.
Nåja, när jag skulle åka kände jag iallafall att jag ville ha en ny skiva i bilen, och tog en lite på måfå ur skivhyllan, och tänka sig, jag hade glömt bort en av mina absoluta favoritlåtar!!!
Jag skrålade med som aldrig förr när jag motorvägade hem och den gick igång.

 

Så, som avslutning på en fantastisk sommarkväll bjuder jag er på detta mästerverk

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin