blääää

 

Jag sitter halvnaken och svettas vid datorn, ser på SATC och dricker te. Jag sov nästan hur många timmar som helst i natt, eller åtminstone nio, och sen sov jag middag i ungefär tre timmar efter jobbet idag, och ändå får jag nästan bita mig lite i läppen för att inte somna här på stolen.
Halsen är mystiskt tjock, näsan läcker, pannan är varm och magen är öm.

Och till följd av två nästan helt stillasittande dagar har jag ont i ryggen/ryggslutet till följd av inklämda nerver. Tror jag.

Jag är så konstigt rastlös och gnyr omedvetet när jag...öhm.. ja, mest hela tiden, egentlign.

 

Jag vill vara frisk och bryta mönster.

Nu trillar alla aktiviteter igång och jag känner mig lite instängd.
Jag gillar scouterna och kören och jobben, men jag hatar att vara inrutad.

Och ensam. Jag hatar att vara ensam.

Vart träffar man nya vänner om man är närmre 25 och inte riktigt tror på det här med högskola och definitivt inte tror på krogen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin