dagen....

Jag skulle kunna berätta om att jag hälsade på tanterna på ett äldreboende idag, och var glad att se att min favorittant inte strök med under sommarn.
Jag skulle kunna berätta att jag var och handlade på CO och hade med mig Pata som moraliskt stöd, och även lurade honom till att provligga sängar med mig på IKEA.
Jag skulle kunna berätta om hur gött det ändå känns att ha tagit tag i städningen long overdue.

Men i ärlighetens namn vet jag inte om jag är så pepp på att göra det....
Jag vet inte... Mitt humör har inte vart det bästa på sistone.
Imorn ska jag dock ägna mig åt ett högst troligen galet värt familjehäng, så det finns nog hopp om ´et ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin