drömtydare sökes

Nu har jag drömt märkligt igen.
Igår vaknade jag med en liten mystisk klump i magen.
Jag hade drömt att jag var i nån simhall och försökte dyka i vattnet från kanten, men lyckades inte få exakt rätt vinkel i nedslaget, så jag kom aldrig ner i vattnet. Jag liksom studsade och gled bort till kanten och fick kliva upp och försöka igen.
Om och om igen.
I drömmen tyckte jag det var lite pinsamt/genant att jag inte lyckades dyka med rätt vinkel, men skrattade gott åt hur klantig jag måste sett ut, och försökte igen. Och igen. Och igen.
Och så hade jag högklackat på mig.

Men när jag vaknade tyckte jag det var bra skumt att jag inte lyckades ta klyva vattenytan.

Va tusan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin