ovärt



Det är nåt så vansinnigt ovärt att ligga vaken och vrida sig till bortåt tre, halv fyra, och sen vakna vid kanske fyrasnåret och inse att man faktiskt har somnat för att sedan få vänta ett tag på att kunna somna om, om man sedan ska upp vid halv sju.
Och ja, jag vet, många har tidigare morgnar än halv sju, jag är dock en av dessa stackars mänskor som har väldigt, och då menar jag väldigt svårt för tidiga morgnar, och har därför sett till att mitt schema innehåller mycket få dylika, och halv sju-morgonen var tredje vecka är den värsta på mina tre veckor.
Lägg därtill den längsta arbetsdagen och succén är ett faktum.
Eller vänta....

Kommentarer
pälä säger:

haha, trött-popparn...

2010-12-21 | 19:23:18
maja säger:

Ibland försöker jag omfamna det faktum att jag är jönköpingsbo.... sen kräks jag lite i smyg, tror jag

2010-12-21 | 21:27:29
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Ingrid säger:

Men åh, jag vet exakt. Varje morgon har varit ett helvete på senaste tiden för mig. Jag snoozar i en timme och somnar om när larmet är av och försover mig. Hoppas du får vila lite i jul!

2010-12-21 | 22:54:14
Bloggadress: http://enoughisenough.blogg.se/
maja säger:

Ja, helt väärdelöst!

Jag har lyckats hålla tider iallafall, och nu ska jag jobbar ca 2 timmar imorn, och sen va ledig nästan två veckor, så mig går det nog ingen nöd på.

Och du, utnyttja din lediga vecka väl du med! :) God jul!

2010-12-21 | 23:02:18
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin