bloglovin

Dagens tips, dagens tips, lalalalala dagens tips!
Jag har ju tipsat om att följa min blogg med bloglovin och har lagt en länk här till höger.
Men kanske har inte alla koll på vad detta är.
Så här då va, på bloglovin skapar man en konto och lägger in sina favoritbloggar i en lista, klickar man dessutom på länken här så hamnar då min blogg på din lista direkt, men sen är det bara att lägga till alla andra.
När man sedan sitter och surfar så öppnar man sitt bloglovinkonto och får då en lista över vilka bloggar som är uppdaterade, så slipper man själv sitta och klicka sig runt på alla ställen och hoppas på att man inte missar nån.
Sjukt smidigt tycker jag.
Dagens tips, dagens tips, lalalalala dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin