eftermiddagste -

- passar bra ihop med bloggar.
Nu har jag dock inga olästa inlägg kvar för stunden, så då skriver jag ett eget, så får ju ni ett oläst, en stund iallafall.

Fast jag har inte så mycket alls att säga, så jag tänker att jag kan göra en sån där "de här bloggarna brukar jag läsa"-lista.

Aenigma skriver om fina pyssel, vackra kläder och väldigt ärligt om sitt liv och sina upplevelser.

Enoughisenough
är en frisk vårfläkt i snökylan, och väldigt pysslig.

Och självklart Storbloggaren som alltid bjuder på ett leende.

Sen finns det lite fler länkar här nere till höger också, om ni vill kika mera.


Typ så.
När teet är urdrucket far jag på körövning.

Kommentarer
Ingrid säger:

Men vad roligt att du länkat! Angående pärlhyacintlökarna så vet jag faktiskt inte. Har tänkt på det där själv, det är ju trist att slänga! Men det borde väl gå? Fast då kanske man måste vänta ett helt år? Jag har ingen aning. Läste lite här: http://www.viivilla.se/tradgard/nu-blommar-loken.aspx?menu=45024&area=&noarea=0&category=&std=false och där står det ju att man ska klippa av stängeln och fortsätta vattna, men kommer det nya då? Äsch, jag vet inte. Testa vettja!

2010-02-15 | 20:20:04
Bloggadress: http://enoughisenough.blogg.se/
Joakim - STORBLOGGAREN säger:

Kul att kunna bidra till ett leende! :)

2010-02-16 | 17:14:14
Bloggadress: http://storbloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin