dagen

Alltså... Jag har gjort det igen.
Jag har glömt bort hur man sover.
Nej, correction, jag har glömt bort hur man somnar, och det suger, let me tell you.
Inatt låg jag vaken till åtminstone halv tre, och skulle upp igen strax efter sex.
Helt värdelöst.
Med drygt en veckas usel sömn bakom sig och dessutom en på tok för tidig morgon och en total felbedömning av vädret... Ja, det är ju inte en optimal start på en arbetsdag.
Jag... Jag funkar över huvudtaget väldigt dåligt dagar jag behöver kliva upp före nio.
Och med risk för att bryta tystnadsplikten igen kan jag meddela att jobbet som personlig assistent ibland betyder att man får stå ut med en faslig massa tjat.
Jag tycker dock att jag klarade denna dag med bravur.
Och så fick jag tårta också.
Fast den mådde jag mest illa av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin