a night well spent

Mia-fina var på besök i mitt kök.
vi åt mat, drack te och spelade tjejsnack.

Vi kom fram till att jag kommer träffa min man på nästa utlandsresa / till helgen, och ja, vem är det som ska utomlands i helgen om inte jag?
Det är ju perfekt.
Han kommer heta Bo och/eller Mårten. Jag tippar på Mårten i förnamn och Bo i andra.
Han kommer att vara utbildad massör och vi kommer sedan flytta till australien där vi kommer att ägna oss åt hästar. I can't belive my luck.
Vi kommer få två barn, en pojk och en flicka, och de kommer att bli Madonnas efterträdare när de blir stora.
Tack Alga!

Vi fick en del svar om Marias framtid också, men eftersom det här inte är hennes blogg så skriver jag inte om det.



A night very well spent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin