klur

 

Jag sitter och försöker komma på en skitbra idé inför morgondagen.
Jag ska ha "enskild musik" med två härliga ungdommar, varav den ena är första gången med, och jag känner honom istortsätt inte alls. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det...

 

Och för att öka pressen ytterligare lyssnar jag på Silverpennies samtidigt, som om jag behöver en reminder på hur bra musik låter och fungerar, liksom.

Dock har silverpennies för alltid ett eget rum i mitt hjärta, ett rum med rosa tapeter och en stor soffa. Tror jag.

 

Jajaja.

Vidare har jag sträckläst Lehane's Patient 67, och är såld.
Jag behöver se filmen nu, den skulle kunna vara bra.
Och ja, snart, antagligen ikväll, har jag läst ut min första bok om söta miss Marple också.
Jag har bara några sidor kvar, men har inte alls lyckats lista ut vem mördaren är.
Miss Marple själv har precis knäckt nöten, så jag är inte så värst många steg efter, tror jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin