om aftonen

Jag sitter här med te i en av mina nya muggar, lagom mätt och för trött.
Klar med dagens jobb och dagens övertid. Jag har plankat Yes sir, I can boogie, äntligen.
Ja, min gamla (hah!  :P) fröken påstod nämligen att jag var lat som inte gjorde det, så då gjorde jag det.
Jag blir inte alls klok på vilken skala den bygger på... Jag passade på att ge den en ny text också, en text om kaffe.

En del fotograferande har jag hunint med också, det var så ljust och fint idag.
Jag tänkte jag skulle berätta om hur jag fipplade ihop ett sängbord som passar till de sjukt höga sängbenen jag pysslade ihop i höstas.
Och så lite grejer som jag stulit nästan rakt av från andra bloggar.
Underbaraclara och Kajsa är två bloggerskor som inspirerar mig mest hela tiden, så det får bli lite tolkningar av några grejer de gjort. Bland annat.

Jag tänkte också att jag inom en relativt snart framtid skulle fixa till länklistan här nere till höger lite också.
Mja, mest fylla på, tror jag.

Ja-a, jag ska strax se dagens avsnitt av Vem vet mest, sen ska jag försöka mig på en sån där "tidig kväll".
Men hörni.
Skriv något till mig, jag blir så glad då.

God natt för nu.

Kommentarer
Pelle säger:

Varför kollar du på vem vet mest när du vet att jag vet mest?

2010-03-17 | 20:01:09
maja säger:

Jo, serdu Pelle, det vet du inte! hah!

men låt mig göra dig upplyst.

De som gör det programmet vet inte att det borde heta "vem vet näst mest?", så DÄRFÖR tittar jag på "vem vet mest"



Ska du va med?

2010-03-17 | 20:12:48
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Pälä säger:

Nae, har lite mycket att stå i med examen and whatnot....

2010-03-18 | 14:02:56
maja säger:

jag kan köpa det argumentet

2010-03-19 | 13:42:58
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin