storm

Jag var på en mässa idag, Oslo gospel´s "Gloria".
Så grymt bra.
Kören och musikerna gjorde ett bra jobb.
Jag grät. Ja, och rös.

Jag är så konstigt rastlös.
Var ute och gick enochenhalvtimme idag, bara gick och gick, det var skönt, men så fort jag kom in igen så kryper det i mig. Jag fattar inte vad det är.
Jag hoppas att nästa helg kan råda bot på min rastlöshet, för jag ska tamefaktiskt utomlands över påsken!
Ja, så svenskt det går, antar jag.
Oslo blir det. Jag har vart i norge ganska mycket men aldrig i Oslo.
Dock blir jag alltid rastlös av stora städer, men jag får se det som ett äventyr.

Hmm...Ja, nä, jag vet inte....
Jag känner mig så spretig....

Jag vet inte ihåg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin