dagens sammelsurium

Idag var det 17 grader när jag vaknade. Då tänkte jag att "jag nog får vara lite mer precis när jag önskar".
Sen kom jag på att jag skulle till jobbet om tjugo minuter, så då rusade jag upp.
Väl på jobbet så gick jag på betald långpromenad.
Bland annat till stadsparken och tittade på en lamabäbis och på drivor av vitsippor.
Som den pedagog jag är har jag naturligtvis en illustrativ bild från dagen.

Jag kom också på att jag hade ju bild från söndagskvällens makabra tedrickande.
Så här festligt kan man ha det om man känner den där Maria.

Nu ska jag trotsa vädret och gå ut. Äventyr! Nästan.

Men hur tydlig ska man behöva vara med att man inte vill ha viss post i sin låda?
Lappar och "åter avsändaren" verkar ju inte hjälpa iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin