de där benen...

Jag gillar dem inte idag.

Jag har problem med mina hålfötter (säger man så?) med ojämna mellanrum.

Det är som att nån sena tvärsigenom är irriterad på nåt vis...

Idag högg det plötsligt i den vänstra, det kändes som det sprutade blod och jag kunde inte stödja på foten.
Jag masserade och sträckte och hade mig. Jag var på jobb och hade varken bil eller busspengar med mig så jag var tvingen att gå hem. Det gick bra, jag gick i sakta mak.
Höfterna blev stelare och stelare.
Väl hemma fick jag lov att krypa ner i sängen och blunda hårt, men vaknade efter ett tag med ilsken kramp i höften/rumpan som inte riktigt gick över på två timmar.
Efter en lång strech gick jag ut på en långsam promenad för att få lite genomblödning i mina tokstumma benmuskler. Det gick först över förväntan och sen knappt inte alls.

Nu har jag så jäkla ont och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin