oh, dagens boktips

Igår, när vi var hemma hos modern och fadern klättrade storebror upp på vinden och kom ner med en kasse full med böcker. Mina gamla böcker. vi satt och bläddrade och bläddrade och vart alldeles nostalgiska allihop.

Jag tog med mig några av dem hem. Bland annat den här.

 

Det är alltså en sån där utvikningsbok. Den har legat i press för länge för att stå riktigt rakt, men ni förstår charmen ändå.

Internationella cirkus. Vilket äventyr. Tänk att låta nyfikna barnaögon leta efter spännande hemligheter.
Tänk att låta pilliga barnafingrar vika och vicka och peta.

Åh, jag minns det som vore det igår.


Kommentarer
pälä säger:

shit vilken fin bok!

2010-05-31 | 18:03:04
maja säger:

ELLER HUUUUUUR!!!!!!!!

2010-05-31 | 21:06:05
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin