what?!

 

Jag hittade nån grej på facebook som räknar ut vad man ska bli när man blir stor.

Fruktansvarig, tydligen. In close-up "här är några av grejerna som maskinen hittade hos DIG: planera vin handla miljö park inspiration"

 

Ehm, ja. Planering, eller snarare brist därav delar jag ganska ofta med mig av på facebook. Miljö, park och inspiration känner jag att jag kan stå för, även om jag inte riktigt förstår från vad det är plockat. Handla... ja-a, det gör jag ibland. Flera gånger i veckan, om jag ska vara ärlig. Men vin? Vin?!

Jag är förtusan absolutist och har aldrig ens SMAKAT på vin.

What?!

Förtal!


Kommentarer
kajsa säger:

Jag dricker i princip ingen alkohol alls och jag skulle bli vinodlare. Förstår mest ingenting.

2010-11-15 | 20:53:39
Bloggadress: http://www.aenigma.se
sessy säger:

sjukt skumt grej det där.

2010-11-15 | 22:13:01
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin