jag har väntat så länge på just denna dan...

Eller nej...
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dan, alltså...
Men snart ska jag åka och köpa lite garn och lämna ifrån mig en hel drös med uttjänta batterier på väg hem till mamma och pappa för kalas. Gamla mamma hon fyller år imorn, se.
Jag borde äta nåt också. Och klä på mig nåt lagom snyggt. Och ta ett par värktabletter för den djävulska mensvärken. Och bestämma mig för om jag ska köpa blommor eller inte.
Dags att ta tag i den här dagen, alltså.

Sovmorgon, brunch, stickning och Ice Age 2 räknas nog inte riktigt.

Well, vad jag egentligen ville dela med mig av var min galnaste spotifylista. Den innehåller mer eller mindre alla låtar jag nånsin tyckt om. Ungefär. Nästan. Den är rätt festligt, ibland åtminstone.
Lyssna, if you please.
Annars - ha en bra dag, vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin