prehab?

 

Igår hade jag en kombinerad bästa dag på länge och sjukt kass dag.

Natten bjöd, när jag äntligen lyckades somna, på sånna där vuxna mardrömmar.

Ni vet, när man var liten mardrömde man om monster och att bli jagad. Som "vuxen" mardrömmer jag om..Ja-a...  Känslor? Jag vet inte vilka ord jag ska använda för att förklara, men det som händer är mest alldagliga saker, men det är en gnagande och obehaglig känsla genom allt, som sen finns kvar när drömmen försvinner...

Ja....

 

Well... Jag satte mig med en virknål och garnnystan när jag vaknat, i ett försök att prehaba själen. Or something.

Det blev fyra coasters. Och ett marginellt bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin