one of those days...

Jag tror jag har feber.
Min hals är svullen. Och slemmig.
Och it´s official, jag har gått upp de där fem kilona jag gick ner i våras.
Jag ansträngde mig verkligen, och var så glad över resultatet, sen åkte jag på en överträningsskada i höfterna och... ja... börjar nu som först bli bra igen.
"Ja, men då är det väl bara att ta nya tag nu då?"
Jo, man kunde ju tycka det. Jag har dock hört att det inte är så bra att ägna sig åt träning med virus och feber i kroppen, och min erfarenhet säger mig att det lär dröja tills fram i april nån gång innan jag är fit for fight igen, om hösthälsan börjar så här tidigt...

Ja, jag är på ett utomordentligt dåligt humör, och ja, jag har inga förhoppningar om att det kommer vända any time soon.

skit på er....
(nej, det där menade jag inte....förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin