det där projektet...

Jo, jag blev bjuden på 4årskalas, och tänkte att då virkar jag nåt!  En bil!
Jag frihandsvirkar, det blir kul!  Jag virkar allt (utom dekorationerna) i ett stycke, det blir roligare så!

Sen insåg jag hur illa i tid jag var ute....
O käre värld...


 

Så här blev hurellerhur själva kroppen, i ett stycke, bara att sy ihop... Inte ett dugg krångligt...

Sen sånt som ska sitta på. Däck, vindruta, vinge...

 

Ja, det gick relativt bra, sen kom jag till blixtarna. Sent igår kväll... Jag virkade, rev upp, virkade, slängde. Försökte brodera, fick klippa sönder, virkade, sydde, drog upp, virkade, slängde....

Det så här blev det till slut, jag är inte nöjd, men det får gå.

Ser mest ut som att nån med luftrörskatarr har nyst på bilen...

 

 

Jag ska sluta vara bitter snart. Men inte än. Snart.


Kommentarer
Anneli Sélsfors säger:

Hur många kan fixa en egen bil...!!!!

Jooo 1st Maja :):)

2011-12-03 | 17:48:35
Helena säger:

Himmel människa!!

Om jag var en 4åring skulle jag ÄLSKAT den presenten! Blixten McQueen som gosig, virkad docka liksom! :D



Blixten är HELT ok! :)

2011-12-03 | 19:43:41
Bloggadress: http://roe.laff.se
Lova säger:

Men den blev ju superfin!

2011-12-04 | 08:42:16
fröken pyssel säger:

Men hallå den är hu HUR FIN SOM HELST!

2011-12-05 | 19:44:42
Bloggadress: http://pastill.nu
sessy säger:

tack, hörrni!

Det var en pärs att få den färdig, och det satte sig på humöret :P



Jag är ganska nöjd med den egentligen, det är de där blixtarna på sidorna som jag inte är nöjd med, men det kändes inte okej med en Blixt utan blixtar, så de fick vara med ändå..



Men tack för peppen! :)

2011-12-05 | 21:36:58
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin