gör om, gör rätt!



Allers är, i min bok, en trovärdig, gedigen och präktig tidning. Så präktig att jag inte köper den. Förutom julnumret. Men jag börjar vackla i min tro på att Allers julspecial är något att ha.
På de sista sidorna tipsar de om olika vintervita dukningar. Min egen allergi mot det "fräscha vintervita i jul" kan jag bortse från om jag får ut några bra tips och idéer, eller inspiration som kan göras om till något annat.
Som detta tips - att pynta med levande grönt på bordet.
Jag gillar den idén, och det säger jag utan ironi.
Men kom igen Allers!  Gröna lärkkvistar?  Bra idé på sommarn och tidig höst, men julen inträffar på vintern i år också. Gör om, gör rätt!

(Om du inte förstår vad jag menar, kolla upp lärkträd i lämplig fackskrift.)

Kommentarer
Daniel C säger:

Alltså allt handlar ju om att det ska vara exklusivt nuförtiden, och gröna lärkträdskvistar på vintern är ju sjukt exklusivt =)

2011-12-20 | 14:48:53
Bloggadress: http://www.soilheart.com
sessy säger:

jag hör vad du säger, Danne, men i Allers?!



ptja, det kanske är min uppfattning om tidningen som tantligt folklig som är skev...

2011-12-20 | 15:47:33
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin