tiden går... alla andra tar bilen...

 

Håhåjaja...
Jag jätte-borde sova efter en lååång dag.

I ett försök att...ptja... känna att jag gjort nåt vettigt idag, så slängde jag ihop ett par julörhängen.

Jag funderar på att inviga dem redan imorn, Lucia är äntligen här.

Se! Livet som höljes av frost och av snö skall seger ånyo dock vinna!

 

När jag kom hem från kvällens körrep såg jag ikapp mig på julkalendern, och så lyssnade jag på en fin (om jag får säga det själv) playlist. En playlist som gör att andningen nästan automatiskt slår om från nyckelbensandning till magandning. Bra grej ibland.
Lagom sentimentalt så där.

Ptja, nä, jag har inte så mycket att säga ikväll, så det är lika bra jag går och lägger mig.

Ska bara lyssna på Flicka med guld först.


Kommentarer
Helena säger:

Supersöta örhängen!

2011-12-14 | 01:05:19
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin