sweet, sweet lördag

Oh, jag längtar tillbaks. I lördags var jag inte tokförkyld. I lördags bylsade jag på mig ungefär hur mycket kläder som helst och for iväg med mamma och pappa till Blankebacka. Ett torp mitt ute i skogen, utanför Mullsjö, that is. Vi satte oss på en bänk vid en vägg i solen, och gjorde upp eld. Snart var det så varmt att det nästan var lite jobbigt. Mamma donade med lite mat och pappa och jag snackade så mycket skit. Så mycket skit att mamma tillslut exklamerade att hon var på väg att bli knäpp, i huvet. Vi satt där i många, många timmar och bara njöt. En "nära-livet-upplevelse". En ljuvlig dag. Sen for vi hem, jag duschade, blev hämtad, och spelade carcassonne i typ 6 timmar. Inte så pjåkigt det heller. Sweet, sweet lördag.

Kommentarer
tasha säger:

härligt! kika gärna in hos mig om du har tid <3

2011-02-24 | 10:57:40
Bloggadress: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin