Hurra!!!

Kan jag berätta en sak utan att ni håller det emot mig i framtiden?

Jag har en så himla bra dag!
Och jag vet att det jag är på väg att säga antagligen kan ge ett par års fängelse, men jag bara måste få säga det ändå.
Jag börjar så smått komma fram till att jag är helt fantastisk!
Men som sagt, håll det inte emot mig...

 

När jag kom hem från jobbet stod en blombukett på trappen, med mitt namn på.

Fem enooooorma, rosa rosor. Och ingen avsändare. Men jag har mina misstankar, jag.

I sann konsumistisk (is that a word?) anda har jag firat mig själv med min plånbok idag.

Jag köpte mig en ny tulpanvas, tyckte jag behövde en lite större. Njae, men jag tänkte att det vore väldigt vackert med en vas som är högre än tulpanerna själva.

Och ett nytt te med smak av hallon och blåbär. Och nya gardiner. Färdigsydda, ja, jag skäms lite grann. Och ostrukna är de, och fållade med säkerhetsnålar. Det räcker gott, det tycker jag.

 

Hurra, vilken bra dag!!!


Kommentarer
M säger:

Well du är ju smått fantastisk

2011-02-14 | 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin