good idea, not so good idea

 

Sneakpeak på mitt senaste projekt som ligger och vilar.

Ett projekt som påbörjades alldeles för sent igårkväll med argumentet "det är ändå fullmåne så jag kommer inte kunna sova ändå"...
Smart Maja... Verkligen....

Så jag försökte väga upp det imorse, med liiiiite för mycket koffein... Jag som är ganska ovan vid koffein....

Så nu när jag kom hem på lunchen gav jag mig på pilljobbet istdället för att laga lunch och fattade inte varför jag var så skakig. Sen kom jag på det.
Nu sitter jag och vibrerar och kan inte skriva rätt, och mår så sjukt illa.
Koffein är knark och knark är bajs, jag är dum i huvet ibland.

Och så är det inte fullmåne förän inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin