=S

Jag vet inte riktigt vad det är.
Kanske det faktum att jag är igång med jobbet igen efter vad som nästintill får liknas vid ett jullov, gått upp äckligt tidigt två mornar i rad, inte kunnat somna om kvällarna och dessutom bytt massa bassilusker på just jobbet.

Jag är trött. Oispirerad och ledsen. Jag is ganska less. Jag är snorig.

Jag sov ett par timmar i eftermiddags, drömde skitskumt och kunde inte vakna.
Bland annat så hade jag flyttat in i en gammal prästgård, och framåt kvällen var hela byn där, kom och gick som hemma. Jag hade ingen aning om vad eller varför de var där, och vad som förväntades av mig och jag kunde inte med att fråga nån. Grymt skum grej.
Och det gick inte att tömma diskhon eftersom vattnet började spola när jag lyfte på proppen. Varje gång. Sjukt skumt.
Och typ överallt stod madrasser i travar....
Och två nya vänner konstaterade att jag verkar vara "så himla lycklig" så de tyckte att jag skulle bli ledamot i "styrelsen". "Vad handlar det om?" undrade jag, och det var tydligen ingen lätt fråga att besvara. Nån slags cheerleadergrej, fast politiskt och snudd på olagligt. Och så röker de flesta i bilen på väg till samlingarna.
Sen vaknade jag genomsvett. Det var inget sexuellt i drömmen, men innan jag var riktigt vaken undrade jag förvirrat varför jag aldrig har tänkt på att jag har en snopp förut och försökte peta på den. Men där var ingen.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin