10 juli

Halv tio. Sängläge med lektyr.

 

Halv elva. Frukostförberedelser.

 

Halv tolv. Promenad förbi bmxbanan tonårskillarna bygger på så mycket de bara kan.

 

Halv ett. Fortfarande på promenad.

 

Halv två. Mitt i maten. Nån slags vegetarisk carbonara.

 

Halv tre. Lockarna gjorda, sminket på väg på.

 

Halv fyra. På väg hem till mamma och pappa för kalas.

 

Halv fem. Dags för tårta.

 

Halv sex. Storebror sorterade spelbrickor och försökte klura ut mitt nya spel.

 

Halv sju. Hopp och lek.

 

Halv åtta. Skipbo i hammocken med mamma och pappa.

 

Halv nio. Mamma ville ta "spontanbild" på mig och pappa med födelsedagsblommorna.

 

Halv tio. Hemma igen, i gott sällskap av jordgubbar och vaniljkesella.

 

Sen blev det inga fler bilder. Jag gick en kvällspromenad och fick filmsällskap.

Det var den 25årsdan det. Bättre får man leta efter.

 


Kommentarer
Patrik säger:

Screw hands at ten and two!



Hand at eight is where it's at! ;)

2011-07-13 | 03:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin