du är älskad

Midsommarsöndagen satt jag hemma och planerade, fixade, packade, väntade på min förlorade väska och var nervös och hispig.
Tidigt måndagmorgon fara till Strandgården/Vilshärad/Halmstad för en veckas Du Är Älskad-läger.
Inga bilder därifrån eftersom jag inte hade med mig kamera, eftersom det kan vara lite känsligt med bilder på lägerdeltagare. Nåja, det var en fantastisk lägervecka, och jag var helt förstört trött hela veckan.
Typ.
Men det är väl så det ska vara, menar jag.

Och nu är vi nästan ikapp. Efter lägret kom jag alltså hem, sov, blev väckt av byggkillar, packade upp, köpte födelsedagspresenter och så vidare.

Idag har jag simmat, stört mig på karlar som simmar långsamt och brett kontra tanter som simmar snabbt och i slalom för att karlarna är ivägen.
Ungefär så.

Kommentarer
lovisa/polichinelle säger:

tusen tack för dina snälla ord! hoppas sommaren behandlar dig väl.

2011-07-06 | 20:35:20
Bloggadress: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin