Rom

Jo, jag har ju vart i Rom en sväng.
Jag och min fina vän och hjältesmurf tyckte att vi måste fira våra 25årsdagar, så vi for på en skev weekend.
Det var så varmt så varmt och mycket vart att se på.
Många bilder blev det, här kommer några.



Så där, på ett ungefär.
Ja, alltså, vi åkte till Vatikanen också, två länder på samma resa, så klart.
Ptja.
När vi väl kom till sverige igen så var inte min väska med planet.
Det lade ju lite sordin på stämningen va... Fast sen kom den hem, med taxi, ända till min dörr, så det löste sig.
Fast det var lite panik när väskan inte kom och jag insåg att jag illa nog hade packat lägenhetsnycklarna i bagaget...
Men hem och in kom jag ändå. Tidigt på morgonen och helt förbi av trötthet.
Gissa om det stod byggkillar och grävmaskiner utanför mitt sovrum vid 8snåret morgonen efter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin