oh, vilken dag!

Oj, vilken dag det blev.
Den började med att min telefon inte gick att starta, oh vilket dåligt humör det alstrade.
Nåväl, efter lite jobb på förmiddan fick jag det ordnat iallafall och kunde susa vidare till Florén. Lunch, brorsonsmys och en tripp till Frissan. Svägerskan och äldste brorsonen skulle friseras och däremellan underhållas, höll jag på att säga. Emma underhöll sig själv ganska väl, men lite pet på barnen fick jag bistå med. Eller ja, jag hann väl läsa 7-8 böcker, leta efter tvättmaskin, servera mängder av salta pinnar och stjäla mig mängder av kramar.
En av frisörerna kommenterade helt spontant att jag har väldigt fin färg i håret, nyfärgad?
Åh, ja, jag färgade håret i mitt badrum för en vecka sen ungefär, och tyckte det var ovärt eftersom jag inte såg nån skillnad. Igår fick jag två kommentarer om mitt fina hår också... Galet...

Välan, efter frissan for jag vidare på lite mer jobb och sedan direkt till en "trivselkväll" (oh, jag får sånna Sunevibbar, vi hade ett kassettband med Sören och Anders, i en episod är det trivselkväll i folketspark med en smörsångare som alla mammor tycker är sååååå stilig.  Åh!) i kyrkan där jag sjunger i kör.
Make till trevlig trivselkväll!!!
Jag är gråtmild och varm i hjärtat.

Dagen som började så uselt blev såå bra.
Och nej, jag orkar inte nämna något alls om internationella kvinnofettsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin