god morgon

 

Alltså, jag kan inte ens säga hur dåligt samvete jag har.
Jag satt och skar sönder en bok i går, och ska fortsätta idag.

Det känns inte helt okej, men ändå gör jag det, och tror det blir värt det.

 

 

För att göra tisdagen lite skönare har jag min nya klänning idag.

Skönt.

Och nej, jag har inte bäddat sängen, man ska inte göra det på morgonen ju.

 

 

Jag tar mitt morgonte istället, och här flödade solen in alldeles nyss,

nu står det ett hus ivägen. Min kamera har lite svårt att hantera massa ljus...

 

Morn!


Kommentarer
Anonym säger:

snyggt!

2011-10-12 | 10:57:35
Anonym säger:

Åh vad fin du är! Supersnygg klänning? Var är den köpt? Blir lite sugen på att handla likadan...

2011-10-15 | 20:23:18
Helena säger:

Klipp, klipp, moahaha!

Ja, du är fin i din klänning! Men temuggen var nog snäppet finare. hihi!

2011-10-15 | 21:53:13
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

Tack, tack, tack.

Klänningen är från h&m basic och muggen är amazing :)

2011-10-16 | 00:08:59
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin