helgen

Här var det dött. Ursäkta.
Men jag har haft annat för mig, serni.
Jag har egentligen inte gjort nåt, men det har vart gött ändå.

Hurellerhur, i lördags umgicks jag med min vän Patrik, och vi bestämde oss för att spela bowling, bokade en bana, åkte en sväng till a6.
Sen satt vi på max och åt när jag sa "vi borde bowla med Danne och Sarah snart..."
"Jag ringer?" sa Patrik. Och ringde. Danne svarade i Sarahs telefon, eftersom Sarah bowlade.
På banan vi hade bokat en halvtimme efter de skulle vara klara. Bara så där.
Helt tokigt. Så de tog en halvtimmes paus och sen körde vi en gemensam timme.
Ibland är världen bra liten, va?

Aa, det var roligt. Sen blev det spel och film och godis, och en riktigt härlig lördagskväll.
Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin